دفاتر خدمات الکترونیک شهر

City Electronic Services Offices

دفاتر خدمات الکترونیک شهر ، خدمات شهر داری را بصورت تخصصی در شعب کاملا مستقل و در نقاط مختلف مناطق در اختیار مراجعه کنندگان قرار میدهند.

شرح برخی خدمات دفاتر خدمات الکترونیک شهر:

– صدور انواع پروانه‌های ساختمانی مختلف نظیر پروانه تخریب و نوسازی، پروانه احداث بنا، توسعه ساختمان، تعمیرات آپارتمان، تغییر کاربری و غیره.
– ارائه خدمات فنی مهندسی مانند تشکیل پرونده در زمینه گواهی پایان کار ، تمدید گواهی پایان کار، گواهی عدم خلاف و تهیه پیش سند.
– خدمات کسب و پیشه شامل پیگیری‌های لازم در زمینه دریافت پروانه کسب.
– انواع استعلام‌های مختلف نظیر استعلام اصلاحی، استعلام طرح تفصیلی.
– استعلام در زمینه خدمات مختلف نظیر دارایی، آب، برق و نظام مهندسی.
– پیگیری دقیق شکایت شهروندان که می‌تواند میزان رضایت مراجعه کنندگان را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.
– ارائه خدمات حمل و نقل مانند ثبت نام الکترونیکی ورود افراد به طرح ترافیک.
– تشکیل پرونده در زمینه واگذاری شعب پیک بادپا در تهران.
– ایجاد پرونده در زمینه معاینه فنی خودروهای مختلف، مسافربرهای شخصی و غیره.
– انجام فعالیت‌های حوزه فنی و عمرانی نظیر برگزاری تورهای گردشگری مختلف، مجوز حفاری و غیره.
– ارائه خدمات در زمینه املاک و مستغلات شامل تشکیل پرونده املاک عمرانی، پیگیری گردش پرونده‌های اراضی مختلف، توزیع اسناد مزایده شهرداری.
– حوزه خدمات شهری شامل خاک برداری، زیباسازی شهر، تابلوهای تبلیغاتی و حمل زباله.

خدمات گسترده‌ای توسط این دفاتر انجام می‌شود و تعرفه خدمات دفاتر خدمات الکترونیک شهر بر اساس لیست مصوب آیین نامه دریافت می گردد.

دفاتر خدمات الکترونیک شهر

لیست دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران
(سایت موسسه فناوران اطلاعات)

 

Posted on