مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اُپال در تهران ، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان واقع شده است

عملیات ساخت اُپال از سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۷۲۱۶ متر مربع آغاز شد و در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید. مساحت کل این مرکز تجاری حدود ۱۳۰ هزار مترمربع است.
دارای  ۱۱ دستگاه آسانسور با ۵۲ پله‌برقی است. مالک این مرکز تجاری  آقای امانی است.

این مرکز تجاری ۲۳ طبقه دارد که ۹ طبقه آن در زیرزمین و ۱۴ طبقه بالای زمین ساخته شده است. هر طبقه به یک صنف اختصاص پیدا کرده است. اپال بیش از ۸۵۰ واحد تجاری دارد که شامل هایپرمارکت ۶ هزار متر مربعی، دفاتر اداری، کافه و رستوران، مکان‌های تفریحی، فروشگاه‌های خرید و نمایشگاه ماشین می‌شود.

۷ طبقه زیر زمین مجتمع با بیش از ۱۸۰۰ واحد به پارکینگ اختصاص داده شده استپارکینگ دارای گاروعش میباشد. ۲ رمپ عریض و روان دارد که تردد ماشین‌ها را آسان می‌کند.

طبقه دهم این مرکز تجاری رستوران‌هایی فوق‌العاده دارد.

طبقات ۱۱ و ۱۲ به واحدهای تجاری با دکوراسیون شیک و زیبا اختصاص پیدا کرده است. در این واحدها هر نوع خدماتی پیدا می‌شود؛ از اداری و مهندسی گرفته تا سالن‌های زیبایی و کلینیک پوست و مو.

در هر کدام از طبقات یازده و دوازده مجموعه، ۸ واحد تجاری مخصوص کسب‌وکارهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

طبقه سیزدهم مرکز تجاری اپال به ۴ رستوران VIP به مساحت۲ هزار متر مربع اختصاص پیدا کرده است که چشم‌انداز ۳۶۰ درجه به منظره شهر و کوه‌پایه‌های البرز دارد.

اپال هوم ، اپال کیدز ، اپال کویین ، اپال بولینگ و بیلیارد ، اپال استایل ، اپال فود کورت ، اپال آفیس ، اپال الکترونیک ، اپل مارکت ، اپال سینما ، نمایشگاه ماشین و رستوران‌های باغ سبر رویایی بخش های مختلف اپال میباشد.

باند هلی‌کوپتر در ارتفاع ۹۰ متری  ، پل معلقی به طول ۵۰ متر در ارتفاع ۴۵ متری از سطح زمین در حال ساخت است که بخش‌های مختلف مرکز تجاری را به یکدیگر مرتبط می‌سازد.
نیروگاه تولید برق و انرژی cchp ، از ویزگی های کم نظیر ان است.

Posted on