City Electronic Services Offices
دفاتر خدمات الکترونیک شهر ، خدمات شهر داری را بصورت تخصصی در شعب کاملا مستقل و در نقاط مختلف مناطق در اختیار مراجعه کنندگان قرار میدهند.
شرح برخی خدمات دفاتر خدمات الکترونیک شهر:
– صدور انواع پروانههای ساختمانی مختلف نظیر پروانه تخریب و نوسازی، پروانه احداث بنا، توسعه ساختمان، تعمیرات آپارتمان، تغییر کاربری و غیره.
– ارائه خدمات فنی مهندسی مانند تشکیل پرونده در زمینه گواهی پایان کار ، تمدید گواهی پایان کار، گواهی عدم خلاف و تهیه پیش سند.
– خدمات کسب و پیشه شامل پیگیریهای لازم در زمینه دریافت پروانه کسب.
– انواع استعلامهای مختلف نظیر استعلام اصلاحی، استعلام طرح تفصیلی.
– استعلام در زمینه خدمات مختلف نظیر دارایی، آب، برق و نظام مهندسی.
– پیگیری دقیق شکایت شهروندان که میتواند میزان رضایت مراجعه کنندگان را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.
– ارائه خدمات حمل و نقل مانند ثبت نام الکترونیکی ورود افراد به طرح ترافیک.
– تشکیل پرونده در زمینه واگذاری شعب پیک بادپا در تهران.
– ایجاد پرونده در زمینه معاینه فنی خودروهای مختلف، مسافربرهای شخصی و غیره.
– انجام فعالیتهای حوزه فنی و عمرانی نظیر برگزاری تورهای گردشگری مختلف، مجوز حفاری و غیره.
– ارائه خدمات در زمینه املاک و مستغلات شامل تشکیل پرونده املاک عمرانی، پیگیری گردش پروندههای اراضی مختلف، توزیع اسناد مزایده شهرداری.
– حوزه خدمات شهری شامل خاک برداری، زیباسازی شهر، تابلوهای تبلیغاتی و حمل زباله.
خدمات گستردهای توسط این دفاتر انجام میشود و تعرفه خدمات دفاتر خدمات الکترونیک شهر بر اساس لیست مصوب آیین نامه دریافت می گردد.
لیست دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران
(سایت موسسه فناوران اطلاعات)